• Reklamacje i Zwroty

Akceptujemy zwroty i wymiany zamówionych w naszym sklepie ubrań. Konsument ma prawo złożyć rezygnację z towaru w terminie do 14 dni od daty zakupu. 
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego albo Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

1) Formularz zwrotu dostaniesz w otrzymanej paczce. Wypełnij go czytelnie i dołącz do zwracanej paczki.

2) Zaadresuj paczkę na nasz adres:
Katarzyna Banaś Belleza Fashion
al. Św. Jana Pawła II 29/10
27-200 Starachowice

3) W celu przyśpieszenia realizacji zwrotu produktów bądź ich wymiany zalecamy wysłanie paczką poleconą.

4) Wypisanie formularza czytelnie oraz drukowanymi literami z pewnością skróci czas realizacji usługi.

5 ) Zastrzegamy sobie prawo do nieodbierania paczek pobraniowych.


REKLAMACJE

W przypadku zakupionego uszkodzonego towaru klient ma prawo odstąpienia od umowy, a firma Belleza Fashion pokryje wszelkie koszty z tym związane lub osoba kupująca może zażądać obniżenia cen towaru lub wymianę na ten sam pełnowartościowy towar. Skontaktuj się z Nami w celu zgłoszenia reklamacji.

Butik Belleza Fashion zobowiązuję się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Pobierz formularz reklamacyjny

 

  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny